duminică, 29 ianuarie 2012

Cum facem cercei din plastic?

 Pet-urile sunt ambalaje pe care le folosim si le aruncam zilnic dar nu ne-am fi gandit vreodata ca din acel plastic putem face multe lucrusoare.Ne trebuie doar putina imaginatie.Ideea mea a fost sa fac niste cercei.Urmareste pasii urmatori ca sa vezi cum am facut pas cu pas:

Pentru a realiza acesti cercei din plastic avem nevoie de:
plastic de la pet-uri(am folosit verde si incolore)
lumanare
penseta
agatatoare pentru cercei si un cerculet

Pasul 1: Taie bucati de plastic de la pet.
 Pasul 2: Taie sub forma de patrat, m-am gandit sa fie o forma diferita.Cerculetele sunt mult folosite pentru bijuterii.

 Pasul 3:Cu ajutorul unei pensete tine bucatelele de palstic una cate una deasupra flacarei de la lumanare, nu fosrte aproape ca sa ne se inegreasca.

 Pasul 4:Dupa ce ai topit deasupra flacarei marginile plasticului, vor arata astfel.Trebuie sa mai facem o gaura in coltul patratului cu ajutorul unui ac fierbinte tinut la flacara.

 Pasul 5: Ai nevoie de un cerculet ca in imagine si de agatatoare pentru cercei.

 Pasul 6: Agata de cerculet o bucata plastic verde, una incolora si inca una verde, apoi prinde de agatatoare.Rezultatul final sunt o pereche de cercei dintr-un material reutilizat.

Cu aceasta ocazie devii o persoana prietenoasa cu mediul care reutilizeaza materiale.Sper sa va placa si sa incercati si alte forme si idei.Bafta.Pupici:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu