sâmbătă, 15 martie 2014

Cum facem cartofi copti cu ceapa si branza?



Cum facem cartofi copti cu ceapa si branza?
Avem nevoie de:
cartofi (eu am folosit 9 mici)
ceapa
branza(eu am folosit feta)
ou
smantana
patrunjel
si....aripioare afumate de la Bacania lui Iordache (Brasov, strada Postavarului nr.31)


Spalam si coacem cartofii in cuptor pana credem ca sunt gata (eu i-am lasat 40 de minute), dupa ce sunt copti ii taiem in patru.Apoi cu ajutorul unei furculite zdrobim putin cartofii si peste punem ceapa calita in putin ulei, branza feta si amestec de ous si smantana.Nu am pus sare pentru ca branza era destul de sarata, daca branza nu este sarata puteti adauga putina sare pe fiecare cartof.

Punem cartofii intr-o tava unsa cu putin ulei impreuna cu aripioarele afumate recomandate, care nu mai au nevoie de nici un condiment, sunt perfecte:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu